Werkwijze

De relatie tussen de klant en Reclaim berust op vertrouwen, waarbij de klant voorop staat en alle persoonlijke en zakelijke informatie, vertrouwelijk wordt behandeld.

Het opbouwen van een duurzame relatie tussen de klant en Reclaim is een van onze belangrijkste uitgangspunten. De klant heeft steeds te maken met dezelfde contactpersoon. Wij werken met zeer flexibele en professionele software.

De invulling van onze dienstverlening kwalificeert zich als flexibel waarbij de ondernemer persoonlijk kan worden bezocht op zijn of haar zaken- of privéadres. Het is dus niet noodzakelijk het administratiekantoor te bezoeken.

Afspraken kunnen worden gemaakt op die tijdstippen waarbij rekening wordt gehouden met de bereikbaarheid en beschikbaarheid van de ondernemer. De ondernemer kan zich optimaal bezighouden met het zakendoen en worden de financiële zaken behandeld op een tijdstip, dat de ondernemer het uitkomt. Afspraken buiten kantoortijden, in de avonduren zijn hierin zeker optioneel.
Elke ondernemer wordt minimaal éénmaal per maand of kwartaal bezocht vanwege het doornemen van financiële administratie en de verwerking van de aangiften.